Värme ♥

Hej bloggen !

Det finns nog ingen som vill fara utomlands mer än mig just nu ! mamma kollade just på termometern ... det är 28 fucking minus ute !! inte okej seriöst !! Det har varit kallt så länge jag kan minnas ! och jag drömmer hela tiden om att få åka till sol och värme :( jag och amanda vill ju fara utomlands i slutet av sommarlovet i år ;b men det är sjukt länge kvar! har inte varit utomlands sen poolen! det var ett bra tag sen ;( och det var ju inte riktigt semester utan vi var ju på massa studiebesök åså , och det var typ bara varmt nån dag:O Vill till ett äkta steklanda, och bli brun och bada och allt sånt man gör när man åker utomlands ! Och sist jag var på SEMESTER var i usa , florida för 5 år sen ;( det var så underbart! vill tillbaka !! åh ... ta mig till solen tack!!!

Drömmer mig bort.....











Kommentarer
Postat av: Amanda

VISSA FAR TILL THAILAND SNART WOHOOOOOO!! !!!

2010-01-07 @ 11:31:15
URL: http://amandafahlen.blogg,se
Postat av: Molly

Jag vill också till värmen... Jag var i mexiko för hundra år sedan och jag antar att det är lite som florida:D

2010-01-09 @ 11:58:05
URL: http://molliiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0