Cause boy you came around and you knocked me down

Tjaobreee bloggen.

NU är jag typ död. Okej inte direkt, men nära ungefär, hähä. asså, nadja & jimmy har nu åkt, det är så jävla tragiskt! Jag var ju först i göteborg hos dem typ lääänge, sen tog vi bilen upp och dom har vart här uppe ett bra tag, har umgåtts med dom 24/7 , det är deprimernade som faan! Och sandra och malin är i utlandet och kan inte snacka med dem, fuckmylife ooooohja. För behöver verkligen snacka med dom nu. Ska skicka mejl haha!

Lollo drog iaf nyss, jag hör på musik & chillar. Om nu någon är intresserad vilket jag verkligen inte tror.


when it happens you're gonna feel it, let me tell you now
 (texten har it nå m bilden å göra)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0