Sometimes its easier to pretend your happy rather than explain why your not

Hej bloggen!

Har gode lust att slänga ut datorn genom fönstret, telefonen lika så. Alla datorer faktiskt , inte bara min egna! Jag trodde att göteborg skulle göra en god inverkan, att jag lixom skulle komma bort för en stund och bah slippa allting, men det blev inte så, för jag hade både min dator med mig och jag hade min telefon med mig, nadja och jimmy hade två datorer också. Jag kan inte koppla av med telefon jäveln på mig och samma med datorn, för då kommer jag inte direkt bort, för jag smsar ju och sitter på internet hela tiden ändå. Sjukt störande, och nu är jag på dåligt humör, fönstret står vid öppet och jag känner hur det kliar i fingrarna efter att få kasta ut telefonen, hade lättat som fan. Men är ju fortfarande i boden, så skulle inte säga att jag skulle komma bort riktigt.. Jag behöver åka utomlands tror jag, det är vad jag verkligen behöver! 

Sen är malin borta, saknar henne som fan! Sandra åker imorgon, its killing mee. Behöver mina sötnosar! Och nadja och jimmy åker snart.. Morsan åkte till Gotland idag. Amanda J åker till sthlm imorn! Alla bara försvinner, okej inte alla men många! Ganska deprimerande faktiskt! Tur att jag jobbar, även fast jobbet var så jävla chill så har jag iallafall något att fördriva tiden med, ungefär. Skulle ut ikväll, men var för trött, är sjukt trött nu, kanske därav mitt humör? KAN ju faktiskt ha med det att göra.. hm. Kanske borde sova, eller ett sex and the city avsnitt först? herregud jag är besatt.

tjjjjobre fuckface.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0