Tell me why I don't know why it's over ,

Hejhej bloggen!

Alltså jag orkar verkligen inte blogga egentligen, men offrar mig somfan för att alla tjatar på min extremt efterblivna uppdatering. Men blir alltid så när jag blir less på min design/header. Då slutar jag blogga, men det jobbas på en ny, eller kanske inte än, men Sandra ska fixa en åt mig, hihi (aa. Söööt som hon är <3 Iallafall sov jag väldigt länge idag eftersom var uppe ganska länge igår, var med Sandra, Daniel Lök och Lollo och grillade hamburgare och chillade! haha, sen före det var jag lollo & sandra ute på äventyr! HAHA, var ju ganska roligt endååå. Vi baadade även på alder och hyrde film! Och tro det eller ej men det VAR en upplevelse. haha. Ville sova typ hela dagen idag, men mamma och pappa kom hem så fick offra mig att kliva upp och gå ner och hälsa , eftersom dom varit borta ett braa tag. Kört genom hela sverige osv. Inte ensam hemma nåmer iallafall! Och äntligen ngn som gör mat till mig (aa. Awesome!

Lollo drog för ett tag sen hon typ sooov hera. Jag sitter och chillar och är MYCKET besviken. För laddade hem säsong 3 av greys eftersom jag sett klart ett och tvååå. men det var inte alla avsnitt! Eller så hade jag inte alla av andra säsongen! Sen skulle jag ladda hem en annan tredje säsong för att se om det fattades nå avsnitt men då vare nå annat jävla shit. LESS jag blir. Nog för jag sett alla greys avsnitt förut men vill se dom igen!! Får anfall yee.

Imorgon är tanken att vi ska åka några till min stuga och stanna dära och ha jävligt roligt. Måste bara prata med mamma och pappa så det är okej, det borde det vara eftersom det är på en Ö. och det är ju inte direkt så att vi ska sänka den, ellerrrr? ; ) vi vill bara bada, grilla , chilla å såntdära ;) haha. Och om ni läser detta har ni något att fundera på mamma & pappa! Vi vill åka imorgon och stanna fredag lördag! (yy) . det ska säkert gå bra, hoppas jag =) alltså blir det inge Pdol. lika bra det, drar på lk istället! Stugan blir mer ekonomiskt ;)

Och juste! Jag har fått en dataskärm av Sandraaa, eller egentligen av Thomas! Men det fattades en sladd, men nu hittade mamma den åt mig, så nu ska jag nog fixa det och hoppas på att min statinära går igång HIHIH. ska ta alla bilder då och föra över till min bärbara. Fan vad kul, alla gamla bilder <3

Eg0biiilder på alder ja00.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0