You should give me a chance, this can't be the end

ttttttttjo bloggen.

kom nyligt hem från tha work. eh, är så jävla sliten! Kliver upp typ halv nio, börjar nio, så klär på mig borstar tädnerna och drar lixom. Och det är = fett sliten Jajo. Och vi har fått schema för nästa vecka också... kill me?! Jobbar Torsdag-Fredag-Lördag-Söndag, kan det bli värre? Litar på att jag INTE jobbar helg sista veckan då. Fuck lixom. Tur jag drar ett party till helgen då för nästa helg kommer bli grymt torr! ;-) ah whatever, nu ska jag fixa mig littäää sen dra ut med lollo!


Hope this feeling lasts the rest of my life..


Kommentarer
Postat av: sandra

DU JA <3333333333333333333333333

2010-07-21 @ 22:29:47
URL: http://ssandraholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0