Bilresa

Hej bloggen!

Sitter och ser tv nu, är typ trött! Och det är konstigt för har sovit jävligt många timmar inatt och så. Och har inte varit trött och seg osv annars men just nu ikväll när jag borde vara pigg och hyper , nej då är jag trött och har huvudvärk! Ikväll åker vi ju till boden, många undrar kanske varför vi inte åkt än men Jimmy vilar för han ska ju köra hela vägen själv, och vi ska ju inte göra några stopp heller asså och sova. Bara för att äta och så ;) Och det är väl tur på sitt lilla sätt att vi inte har åkt än för jag har inte packat, haha opps! Men ska göra det strax, vi ska ju åka i bil så det är väl bara att pressa ner allt lixom. Har shoppat en hel del, och vet jag har lovat att ta kort och visa men blir nog lättare om jag gör det när vi kommer hem ;) Shoppade även mer idag! HEHE. Underkläder och en skjorta, asså jag har verkligen fått en "thing" för skjortor, love it! Har tre stycken nu, hade en, men har köpt två st till här nere :) Snyggt ohja! Ni ska få se sen, och gjorde ett riktigt fynd idag! Underbart.

Nu iallafall ska Dajjan duscha, sen ska jag nog också göra det, ta på mig sköna mjukis kläder och sen packa osv, ska ta en ipren nu också och så! Sen har jag och nadja laddat, vi har varit och köpt feta godispåsarna! haha. Finns ju inte så mkt annat att göra fast i en bil i cirka 15 timmar typ ;-) Bloggar nog inge mer för än vi kommer hem! Men vi hörs då ;) KANSKE hinner kasta in ett litet inlägg innan, håll koll ;)

Saknar mina sötisar ;*



Kommentarer
Postat av: maalin

saknar dig oxåå!

2010-06-24 @ 16:42:16
URL: http://maliinjjjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0