DÖÖÖR

Hej bloggen!

Åh , Bella och Jacob från twilight har ju varit i stockholm i helgen, hadee lätt velat åka dit, fan vad jag älskar Twilight! Var bara 50mil därifrån lixom! Sjuuukt, men hade aldrig orkat med alla vilda fjortisar! haha,  Och snart äre eclips på bio (aa , vi har redan biljetter å allt tack vare sandra också :D <3 hihi, can´t waiiit! Fast har inte läst trean asså boken, bara ettan och tvåan! Kanske för jag aldrig riktigt har tid att läsa ... haha.

Men Edward är ju så jävla het, men sen jag såg new moon är jag fucking in love i Jacob, fan vad snygg han är! Fast sen såg jag remember me, fick mig att älska Edward (Robert Pattisson) ännu mer! Shit asså :D

Schnygg!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0