Jääääävla idiot

Tjo bloggen!

Sitter i göteborg nu, har varit hära sen i fredags. Nadja och jimmy sover dom ska upp snart typ, haha och jobba. blir ensam, ska hitta på lite saker för mig själv tills dem kmr hem, awesome! Lill-nikki fyller ett imorgon också ;) NAW <3

Det är kolsvart ute.. det är mysigt. jag gillar inte midnattssolen i boden.. mycket bättre när det är mörkt.

Jag älskar att vara hära, det är så skönt att bara komma booooort. Fast saknar vissa personer och dom VET vilka dom är, för jag säger typ varje dag (aa , haha. <3

Juste btw, DU är en idiot. Du tror du kan göra hur fan du vill hela tiden och att det är okej, men det är det fan inte, är så jävla less, och är less på slösa tid på sånna som du som inte ens är värd den alls. 
"Truth is, everybody is going to hurt you, you just gotta find the ones worth suffering for"
Så sant, men du är SÅ inte värd det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0