Måndag

Hej bloggen!

Jag har tråååkigt. funderar på att gå ut och vandra i partille. haha, och se mig omkring ;) men har ju inte så mycket för mig då nadja och Jimmy är borta och jobbar och sliter.. Försökte sola lite på balkongen men solen gick bara i moln, så har duschat och städat lite grann, det vill säga diska! Så nu kanske dom blir lite glada på mig ;) inte för det var mycket disk men ÄNDÅ..

Vaknade idag av att sandra ringde och väckte mig :D fast hade telefonen på ljudlöst men reagerade typ iallafall, sen vaknade jag till med telefonen på magen och hade två missade samtal, haha. Det var väl lika bra! klockan var typ halv tolv! Kanske inte borde sova bort hela dagen..

Så nu funderar jag staarkt på att fixa mig litegrann sen gå ut och glo lite i Allum sen kanske gå runt ute elr nå. Lite tragiskt att gå själv men vafan, kan vara jävligt chill det också!

Utsikten! Allum! alltså gallerian .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0