Onsdag

Hej bloggen!

Har fått klagomål om att jag är väldigt seg på att blogga, och ja, det är jag faktiskt ;D men har som inget att skriva om blir ju så less, eftersom palla läsa  en blogg där de står massa ointressant, för nu bloggar jag faktiskt för eran skull ;) Kom nyligt hem , åkta moppe med sandra och malin har varit i vittjärv hos sandra ; bhaha . hade inte nå brallor på mig för den som ville veta ! haha , för "råkade " slita sönder mina leggins, men hade inget att göra när malin och sandra lämnade mig i över en timme !! , har just käkat iaf och snart ska jag väl typ, fräscha till mig elr ngt, ska kanske till vouddas! HAHA , fråga it vars det ligger för vet inte riktigt ;D men långt bort åt helvete iaf ;D är jävligt sliten sovit borta en vecka men it göre ngt :D

Och på fredag åker jag till göteborg:D längtar som fan det kmr bli fett roligt ju : D haha, får äntligen träffa min älskade Nadja <3 och jimmy såklart : ) hehe. men ska flyga själv det har jag aldrig gjort förut! lite läskigt och typ tråkigt? men jag klarar mig nog ;D hoppas jag .. elr ? haha .

Är uttråkad! när jag kommer hem och är själv får jag direkt svintråkigt, det suger ! haha, men ska snart ut igen :D blir kul med en tio mil bilresa iaf ;) haha ! SCHTEEEK. Och nu har jag inget mer att skriva för tillfället!
 
Min kära 95.a, jag och sandra <3





Kommentarer
Postat av: LOSS

Neej du var ju sööt :D:D:D:D JAG KOMMER SAKNA DIG MED MUPPPIS ! :( :) <3

2010-06-18 @ 13:20:48
URL: http://loouiseeh.blogg.se/
Postat av: sandra

Saknar dig oxxå!! <3



Tackar :D

2010-06-20 @ 00:34:04
URL: http://ssandraholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0