Spyr på diiiiiiiiiiiiig

DU är dum i huvudet. Jag hoppas med hela mitt hjärta att du snart kommer förstå, och hoppas du kommer ångra dig så jävla mycket. Och jag kommer inte finnas vid din sida då, bara så du vet.

Tja bloggen!

Just nu sitter jag och chillar som fan, jag blir aldrig friiisk. hmm undra varför.. KANSKE för jag aldrig tar det lungt. Men det är ju tråkigt. ajja whatever , idag har man inte gjort allt för mycket, skolan på morgonen ,somnade typ tre igår, det vill säga fyra timmar sömn. det är inte bra att vi it har några lektioner för har vänt dygnet, men ajja whatever, på skolan hade man nk sen utvecklingssamtal.. det SÖG ju. Ne men det gick ändå ganska bra, eh.. fast fick veta en liten halv jobbig sak men så kan det gå, haha. Är så jävla less & obrydd för tillfället.

Sen slutade man, drog på dollar med mamma sen for vi med hunden till skogen, om de it var tvärtom? whatever, sorgligt att jag har för bra minne för att kma ihåg. Sen hem igen, satt vid datorn, sen skjutsa mamma mig till malin så drog jag till luleå med hon och sandra. Shoppade lite små stuffs, bara shorts, örhängen och kinky stuffs. Mitt paket kom också idag, klänningen var för stooor, fail på det. så blir skicka tillbaka.

När vi kom hem chilla jag som faaaaan, eh.. juste ! de var då vi for till skogen med hunden (yy) smart jag är. Sen drog jag hem - chilla - stallet - handla - hem. Nu blire chill ett tag till sen ska jag på städ-uppdrag (KANSKE) måste pluggaa.. HEHE. Eller så drar jag till vittjärv , man vet då fan aldrig! Taggar morgon dagen också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0