Tisdag

Tjena bloggen!

Just nu sitter jag och ser sex and the city ;-) Gjort det hela morgonen och segat, Nadja och Jimmy är och jobbar så ska nog bara slappa, det är skönt, typ en av annledningarna jag åkte hit så :) Och jag är helt glad också för jag har lyckats spara ut mina naglar! Det är helt underbart! Jag brukar bita på dem, äckligt jag vet :O men nu har jag fan inte gjort det, och nu har dom blivit ganska långa =) Och nu kan dom inte gå av i stallet eller så med tanke på att gnetisen är på bete, Gud vad jag saknar honom ;* och saknar dom där hemma också! Men älskar att vara hära också, behöver alla jag älskar nära mig <3 det är väl ända annledningen till varför jag INTE vill flytta hit, men jag vet att jag kommer göra det..

Nu ska jag fortsätta se på Sex and the city, bloggar sen för ska visa vad jag har handlat här nere ;) Kanske går en sväng på stan senare också, det är mkt rea och alltid lika kul att shoppa ;)

& juste! Jag är så jävla förbannad på en viss person nu, det där var fan droppen. Så jävla taskigt, kan du inte bara sköta ditt eget? Nej tydligen inte, du är en egoistisk idiot och om jag ska vara ärlig så undrar jag vafan du får ut av att göra såhär som du gör?! Oförlåtligt.

Lillan <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0