Boden - Luleå - Stockholm - Göteborg

Hej bloggen!

Nu har jag fixat mig klart, och packat klart ;-) Tror jag iaf! Haha, vore ju sorligt om jag glömde något! Men har iallafall packat ner smink och lite kläder så klarar mig förhoppningsvis ;-) nu sitter jag och väntar på att vi ska åka, vilket sker om några minuter! Awesome :-D Djuren är helt hysteriska här hemma, det blir dom alltid när vi ska åka iväg och man tar fram resväskan! Rocky la sig direkt i resväskan och Tindra går runt och gnäller,  men det är ju int så att vi lämnar dem ensama ;-) Gustaf och pappa är ju hemma! haha, Farligt att dom har huset för dem själva? Fast jag ska nog inte säga något ;-) HEHHEHE. jaja whatever, taggad as hell nu! Vi hörs när jag är i göteborg ;-) PUSS PÅ ER !!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0