But I hope that it gets better as we go

Hej bloggen!

Mamma och pappa for nyss och fick damp på mig att jag måste gå och göra mig iordning annars får jag inte följa på stan så jag skriver bara ett kort inlägg, Imorgon drar vi till göteborg! Och imorgon är konserten! Kan typ inte fatta det ;D att vi åker imorgon, helt underbart! HIHI. Iaf, igår var jag med amanda J amanda M och lollo ;-) vi såg på skräckfilm! HHAHA , den var asbra tkr jag ju ;) Sen tog vi en liten paus , och gjorde ett snabbbesök på max, sen åkte vi tillbaka hit och såg klart och snackade osv; D trevlig kväll ohja ! Tog lite bilder jag ska lägga in sen ; ) hursomhelst måste jag gå och fixa mig nu annars måste jag ta bussen vilket jag inte orkar , men skriver sen ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0