Fan vad chill!

Hej alla kära bloggläsare !

Sitter nu framför datorn och chillar lite grann ;D käkade just middag, idag hade jag kort skoldag. Religon och Idrott, idrotten var jävligt kul och jag och amanda J ägde på pingis jävligt grymma måste jag ju säga ;) haha. Vi kom på en egen liten grejj och jag lovar Ola gillade det ;-) Efter skolan så ¨åkte jag med Frida Hallnor till stallet ;) hon skulle till brk så :-D vi snackade massoooor! Och stannade även kvar i busskuren utanför brk och fortsatte snacka ; ) Sen drog jag till pikeur och hon till brk, men sen kom vi fram till att vi skulle rida ut ;) Frida rider brks nya häst Pilot och jag red ju gnetisen ; ) Var skitnice att rida ut med ngn  ! Blev bara skritt och trav för frida hade inte ridit han ute så mycket och Evert hade en lös sko ! Vi snackade som fan och det var mysigt! Sen garvade vi en hel del också! haha ;-) Så jävla fult när Pilot och Evert tvärstanna bredvid varandra och båda satte igång och sket ! HAHA , så jävla roligt! Garva ett år åt det typ! Ska rida med frida och sofie på lördag , ute i skogen :-D kul som fan!

Juste! Kusken jag har skrivit om i tidigare inlägg är fortfarande typ medvetslös och har typ blödningar i hjärnan :-S Fyfan det är ju skitfarligt! Men läkarna tror han ska bli helt återställd.. hoppas han klarar sig håll alla era tummar! Det är så hemskt!!

Nu hade jag velat fara och träna med amanda J men måste tyvärr plugga :-( Hade mycket hellre åkt och tränat!! Så får se hur jag går! har bara 45 minuter på mig :-S hmm!






Kommentarer
Postat av: Frida

Fyyfaasen så fula hästar vi har alltså xD haha

Skiter exakt samtidigt :D HAHAHAH

Och jaaa, vi garvade gode länge efter det!

Har en bild på dom mycket vackra skithögarna på min blogg ;) Titta och njuut! ;D HAHA

2010-03-11 @ 23:30:54
URL: http://fridahallnor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0