För smart för att plugga ;-)

Tja bloggen !

Sitter hära och har just gjort bort lite naturkunskap som jag har skjutit fram osv ;D haha, skittråkigt men var bara några frågor som skulle göras och fick hjälp så klarade mig (aa) Imorgon har jag sovmorgon, skönt som fan! Sen en lektion ;) Har haft sovmorgon hela veckan typ, så har ju förfan vänt dygnet typ! haha, dock en vecka kvar sen lov igen, ska verkligen sätta fart på pluggandet nu, för det är så lite tid kvar, vet hur fort det kommer gå så lika bra att sätta igång nu, och satsa lite. För har ju inte gjort det tidigare så får ta allt nu, mitt egna fel ;-) Dock tyckte jag allt gick skit i ettan mådde skit som fan pga skolan , men i år mår jag mycket bättre! Men fortfarande lite sådära typ , men mycket bättre ändå! Vilket känns jälvigt bra :-) Lämnade in en uppsats idag också, tidigare än den skulle för jag vill veta betyger redan på måndag (aa) mvg material lätt !

Idag iallafall har det vart skola, elr ja, "skola" typ. Vi skulle på uf mässa på boden arenan sen slutade vi, fast jag hade tydligen tyska på morgonen fick jag höra, en person var på lektionen så läraren var tydligen inte så glad! Men ingen annan hade språkval idag, så ofta jag visste vi skulle ha det! Hon är så jävla jobbig, blev sjukt irriterad. Men var på mässan iallafall, sen gick vi till skolan och åt och käka jag och amanda j, frihal gick med oss en bit ;-) Sen så chillade vi med amanda och lollo ett tag sen hämtade pappa mig, sen har jag gjort stallet idag sen step in. Jag amanda och amanda gick på tre pass ;D ganska hurtigt, men activion var såklart mest värd! Blir spinning och styrke imorgon, sen ska jag träna och plugga i helgen ;-) Hoppas jag kan hålla det! haha :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0