Godmorgon

Hejhej bloggen!

Sitter vid datorn nu, no kidding? ja iaf, vakande nyss EHEHEEH är lite trött fortfarande men sånt man får leva med, vart fest igår trots allt ;D var inte alls tanken så snabbfixade mig på fem snabba typ, sen kom dom och hämta mig, haha. Följde med till ett läskigt ställe först sen drog till stan ;D haha iaf. Var.. kul, lite annorlunda ;D HAHA. Nadja kan intyga av mitt lilla samtal ;) jaja skit samma, kom hem typ sent! Gick och la mig vid typ halv fyra var gode trött ;b idaag vet jag inte vad som händer två timmar framåt för klockan två ska jag vara på travet ;D ska typ jobba med skolan .... hoppas för hela mitt jävla liv att vi inte kmr vara dära längre än typ fem halv sex då blir jag fan depp, det är ju förfan söndag? då ska man chilla ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0