Godnatt

Hej Bloggen!

Nu är jag jävligt trött, och har suttit hära och pratat med pappa och hans kompis och mamma om skolan litegrann, så nu fick jag värsta ångestattacken också! Finns ingen som kan hata skolan mer än vad jag gör, och jag orkar inte lära mig och jag vill typ inte lära mig. Och när jag väl bestämmer mig för att lära mig så går det åt helvete. Jag kommer sluta utan jobb och har ingen framtid, blää kan man inte spola tillbaka tiden? ;-) Nu ska jag typ gå ut med hunden iallafall, Sen tvätta bort sminket å det dära man brukar göra;) Sen tv och sova, GODNATT;*


Kommentarer
Postat av: sanna

eftersom jag inte umgås med dig tycker jag inte att jag behövde nämna det^^

2010-03-13 @ 14:34:13
URL: http://indeeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0