Göteborg och Tokio Hotel ♥

Hej bloggen!

Nu är jag hemma i Norrland iaf , kära boden.. not! jag längtar ihjäl mig tillbaka till Göteborg! Stortrivs dära det är så chill ! Resan iallafall har varit underbar, helgen har varit underbar! Vi åkte från boden vid ett tiden ungefär, var i göteborg innan fyra någon gång :) då var nadja dära, vi skrämmde henne bakifrån så hon blev lite rädd ;-) haha! För dom som inte vet är Nadja min syster : ) ja iallafall, så då åkte vi hem till Nadja och Jimmy med bilen, vi fick se dems nya lägenhet, den var jättefin! Stor och rymlig och två glasbalkonger! Mycket fint! Dom bor i Partille! Lill Nikki, doms hund blev man jätteglad att se och hon likadan ;) Sen då vi sett lägenheten åså planerade vi att gå och äta, jag och mamma skulle köpa från max så då fick vi gå in i Allum som är precis Nadja och Jimmy, tog max en minut att gå dit! haha. Där inne fanns då Max där vi skulle köpa hem ifrån! Så vi fick en smygtitt på gallerian iallafall! Sen gick vi förbi sushiresturangen också för Nadja skulle ha sushi ;b inte gott! Sen gick vi tillbaka och åt, jag var jättenervös och stressad! För konserten började halv åtta, men det var ju lungt för att vi hade sitt platser! men vi skulle ändå åka vid halv sju, så nästan direkt efter vi käkat for vi iväg. Vi var nära att missa bussen jag och Nadja , haha vi stod och kolla på bussen åh nadja bah " har vi missat den" men så vinkade chauffören dit oss ;-) *puuh* haha !

När vi väl kom dit till Scandinavium var det en sjukt jävla lång kö! HAHA , vi fick typ gå en mil för att ställa oss i den! Men det gick väldigt fort att komma in! Men däremot började inte konserten lika fort, vi fick vänta i typ en och en halv timme på att dem skulle börja ! Jag var skitnervös, kunde lixom inte fatta att jag skulle se dem live! På riktigt, att vi var under samma tak lixom! Medans jag och Nadja satt där också så såg vi Kenza och Mirre ;-) Det var lite coolt, hade velat ta en bild men orkade plus att det var typ kö till Kenza för alla ville fotas med henne ;) Så det sket vi i. Men sen, när vi satt där bah släcktes alla lampor och det blev svart, alla vart helt galna och bah skrek! Jag vart skit pepad och galen och skrek som fan ! haha :-D Sen kom det upp värsta jävla bollen lixom med massa jävla rök effekter åde som Bill kom ut i , sen kom Tom och George ;) kunde seriöst inte fatta att det var dem, kan inte beskriva med ord känslan ,att se dem, att höra dem, hela showen var så jävla grym ! Hade så gärna velat stå längst fram, en sak är säker! jag ska se dem här killarna en gång till, dem är så sjukt bra! Och Nadja är inte ett stort fan av dem, men hon blev såld på vilken show dom gjorde! Dom är helt enkelt bäst! Lyckligaste ögonblicket i mitt liv! Jag är gladast i världen : D Bildern på killarna och videor ska nog upp ;-) Så ni får vänta på klippen och bilderna men dem kommer jag lovar !! :-)

Sedan på kvällen då konserten var slut, var jag så sjukt glad , kunde inte fatta hur glad jag var! Då gick jag och Nadja och köpte godis och drog hem till mamma och vovven.Vi såg en film då, just like heaven! och jag tjatade om hur bra dom är och var! och hur snygg Tom är! fyfan alltså! Sen iallafall så sov vi. Sedan vaknade vi hyfsat tidigt på Lördag, då tog vi det väldigt lungt innan vi började fixa oss inför dagen. Vi gick på stan i sex timmar typ! hur länge som helst! Och shoppade hur mycket som helst, tur jag har mamma <3 hihi. shooppade för lite över 1000kr tror jag, 750kr var min egna iallafall så :-) Men är mycket tacksam över det jag fick köpa! =) Köpte blandannat 4 par skor! HAHA , fyra lixom! Det är ju inte lite iallafall. Sen tog vi en fika på stan också. Vi shoppade i Allum , och Allum har mer än 100 butiker! Jag var typ i himmelriket! haha jag lovar. Sedan på kvällen så for vi och åt på resturang och vi fortsatte att mysa på sen på kvällen med film, vi såg World trade center och vi skulle se avatar men kvallan sög så vi såg New moon ist (aa) Det var trevligt!! Gick och la oss sent.

Sen på Söndag så sov vi halvlänge. Då åkte vi hem också, vi han springa en snabb sväng på Allum och packa, sen bar det av till flygplatsen.. Tråkigt som fan alltså! ville verkligen inte hem. Men det finns ju inte så mycket att göra, vi har vårat liv hära och Nadja sitt liv dära. Det är tråkigt och jobbigt men ser dem ljusa sidorna istället.. Flyget gick vid fyra tiden, så då sa vi hejdå och flög hem. Sorligt! Och på Göteborg flyget till sthlm precis innan vi skulle lyfta så började jag fet blöda näsblod det bah spruta blod typ! Skitäckligt och fick ju inte flytta mig heller så mamma gav mig ngn jävla tygbit man har bakom huvudet på planen sen hade vi tur så en flygvärdinna gick förbi och sprang och hämta papper , så satt med papper uppkört i snoken hela vägen! haha, inte så nice, men så kan det gå ;) Sen satt det värsta heta killen på planet också! piinsamt! haha.

Det var en underbar helg och längtar till jag ska till Gbg igen ;*









Osv... haha!;D


Kommentarer
Postat av: sannaaa

varför lyckas aldrig JAG hitta 4 par skor för typ 1000 spänn x( ?!?!

2010-03-08 @ 20:42:24
URL: http://indeeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0