Have you ever tried sleeping with a broken heart

HejHej kära bloggläsare!

Sitter och chillar nu , men det är inte planen att jag ska fortsätta göra ;-) Ska nämligen gå upp nu och städa mitt rum och typ lite på övervåningen, ser inte okej ut måste jag ju säga! Men det finns en sak som gör att jag inte vill gå upp, ja dels är det ju aldrig kul och städa men sen så har ja ju ingen dataskärm så kan inte ha på datan med musik vilket suger! Vill ju höra på musik medans jag städar annars blir man bara seg och orkar it typ, håller ni inte med ? ;-) Sen ska jag iallafall plugga tyska! Har prov imorgon och måste verkligen plugga, sen matte också, sen är det massa på tv också jag vill se! Så måste nog sätta fart nu om jag ska hinna, men är otroligt trött! Tänkte jag skulle hinna berätta lite om min kära dag :-)

Åkte till skolan imorse, asnice verkligen! var ingen lång skoldag om man säger så ;-) Sen efter skolan så gick jag amanda j och amanda m till Amanda j ;D Vi skulle plugga men istället så slutade det typ med att amandorna sprang omkring med typ skålar på huvudet och andra köksredskap och dampade lös! haha! Det var en syn för livet måste jag då säga ;) men satt och snackade med sandra i telefonen så var kämpigt att kunna höra ngt! Sen iallafall drog jag därifrån för hade lite bråttom, måste ju städa och plugga osv. Så åkte till stallet och gjorde klart det, mockade typ i hagen och så, skulle rida men hann inte. var så fint väder så har lite ångest.. sen kom mamma och hämtade mig, innan det skulle jag och mamma hänga upp everts saltsten ;D haha, gick skitbra! Mamma kom på en smart idé (y) haha. Sen nu har jag segat hära men ska städa nu;-)


I told myself I would do it no more
Now I’m back on the same road again.



Kommentarer
Postat av: malin

håller med! går verkligen inte att städa utan musik ;o

2010-03-15 @ 18:38:54
URL: http://maliinjjjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0