Hos amanda (:

Tja bloggen!

Sitter hos amanda i hennes rum nu ;D Det är så mysigt hära :D haha, vi har just sett en film, död snö;) fast har ju sett den förut men den är så jävla läskig dööör typ när jag ser den seriöst hahah och lollo hade ju inte sett den, det är jag amanda och lollo för den som undrar ;-) Amanda och josse kom och hämta mig så panta vi några burkar så vi kunde hyra film :) Sen hämta lollo och drog hit ;b nu sska vi typ se när mörkret faller för jag är skitsugen på att se den ; D blir så jävla arg när jag ser den bara ! Ska inte nämna varför......... haha. men iallafall , ska sova hära ikv! Börjar 08:20 imorgon! kämpigt att ta sig upp ju :O men jag klarar det ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0