I don't know if I can yell any louder

Hejhej bloggen!

kom nyligt hem från stallet : ) då sprang jag dirr upp på mitt rum och tog av mig stallkläderna och tog på mjukiskläder;) hihi. Man vill ju inte gå runt och lukta hästskit lixom. Ja iaf, nu chillar jag järnet och ska snart käka, vi ska äta våfflor, mums ;) hihi. Vi köpte värsta söta syltburken när vi var och handlade! Vart lite kär i den! Ja iaf, vi har alltså varit på stan jah och mamma :-) behövde lite små saker till imorgon och så. Hehe. För imorgon vid tolv, ett åker vi mot stockholm sen göteborg :D HIHI är astaggad men lite nervös också, har alltid velat se Tokio Hotel live typ alltid drömt om det och imorgon ska jag verkligen göra det! Det är sjukt, det är verkligen det! Känslan går inte att beskriva! ; ) Sen ska det bli underbart att få träffa min käraste systers hund<3 haha, och min syster så klart ;* HHIHIH<3 Och jimpan limpan också då ofc :) Den lilla familjen ;-) ska bli skitkul iallafall ! Har längtat ihjäl mig! Och vi fixade massa hö och grejjs till evert i stallet så min far kan åka och mocka när vi är borta ;) haha. ajja whatever nu ska jag snart käka , men vi hörs lite senare ;)

Behövliga grejjer ;-)


Köpte mig en kisse också ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0