Lista

Visste du att..
att jag vill ha
- myckkkeeet
att jag lyssnar mest på - musik
att jag pratar - för mkt ibland ;-)
att jag inte gillar - skolan!
att jag avskyr när folk snackar - snackar skit som inte är sant
att kärlek är - båda underbart och förjävligt
att jag gillar - många!
att jag alltid kommer - älska diiig
att jag är hemligt förälskad i - nooooneee
att sist jag grät var - igår
att min mobiltelefon är - SVART
att när jag vaknar på morgonen - är jag alltid på bra humör! 
att innan jag går och lägger mig - så ställer jag larmet på mobilen ;)
att idag har jag - vart på skolan?
att jag just nu tänker på - hur förjävligt allt känns
att i kväll ska jag - pluggaaaaa
att i morgon kommer jag - kliva upp före fan
att jag hoppas - på kanske för mkt .. ?

Har du:
Någon som förstår dig? -  Ja det har.
Någon som du saknar? - just nu finns det en person
Någon som du hatar? någon finns det alltid..
Vem kramade dig senast? jag vet it ;b
Vem ringde dig senast? morsaan
Vem ringde du senast? Frida :)
Vem var hemma hos dig senast? öhmn, vet it ;b
Vem var du hemma hos senast? Amanda m
Har du pratat med någon idag? öh ja
Har du gråtit idag? nooo ..
Har du skrattat idag? jorå nog har jag det !


Jag:
Är singel? Jeo
Svär ofta? haha en aning
Sjunger i duschen? när jag är glaaad
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? ofc !
Skrattar åt dina egna skämt? klart! vem ska annars göra det lixom ? ; )
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? öh jaaa ?!

Har du:
piercingar? Öron och navel
Syskon? Nadja och Gustaf <3
Jobb? SKOLA <3
För många vänner? kan aldrig få för många?
Rymt hemifrån? ja när jag var F12 typ?
Färgat håret? haha ohja
Bra självförtroende? niieeejj
Sagt "jag älskar dig" till någon? ja?
Varit kär? jiieees
Somnat i skolan? haha jorå
Brutit ett ben? fingret typppp
Tappat bort mig i min hemstad? HAHAHA jaa !! med lollsan ;-)
Sett en fallande stjärna och önskat? Japp!  
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? för ofta? ;D
Smugit ut utan lov? nja tror it det :O
En hemlighet som ingen annan vet? haha vet it :O  
Sovit en hel dag? typ!
Somnat gråtande? jaaaa
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? HAHAAH ja..
Blivit generad inför folk? jorå ;D
Varit kär i någon utan att säga det till personen? ja;D
Ätit musslor? nej :o
Varit på en festival? ja:D
Haft ett förhållande i under en månad? ja med cola flaskan vi har hållt ihop länge nu<3 
Blivit kallad player? vet inte hah :O
Färgat ditt hår svart? klart!! EMOW <3

Vad:
Längtar du till mest just nu? sommaren och lycka !!
Ska du göra i helgen? festa kanske :)
Har du för kläder på dig? Linne, leggins, sockar och shopperströjjan<3
Gjorde du igår? Typ, var med amanda? pluggade? osv?
Ska du göra i sommar? Steka i the sun  
Åt du senast? en gurka
Har du för mobil? Sony ericsson u100i ;D
Vad köpte du senast? Cola <3 
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? Skrikit? !?!

Vem/vilka:
Slog du senast? vet inte ?
Fick du sms från senast? Amanda Mattsson !!!!
Pratade du med senast? Mamma xD
Skulle du kunna göra allt för? Dem jag elskar <3
Var du med senast av det motsatta könet? typ marcus? :O vet it =)
Kan du lita på mest? Mina närmaste <3 hihi
Vet mest om dig? Louise Hansson i think, eller Amanda Mattsson :o

Allmänt:
Har du pussat en groda? njaaa haha
Kan du hjula? nae .. men har kunnat! haha
Biter du på naglarna? tyvärr
Är du EMO? Men ja? :O
Vad skulle du göra om du vann en miljon? köpa upp dem dirr !
Skulle du kunna hoppa fallskärm? ja men vågar it !!
Har du sjungit inför publik? HAHA nej men typ mimat? xD
Är du hungrig? ja ska käka nu ehehehehehe lol
Är du blyg? händer ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0