Måndag

Hej bloggen!

Idag var det första skoldagen sen efter lovet, skitjobbigt ville bara fortsätta sova imorse! Men tvingade mig upp för att åka till skolan. Duktigt måste jag ju säga ;-) Funderar dock på att sova middag nu .. jag vill och träna men det blåser så jävlajävla mycket så vill inte gå utanför dörren alltså. Imorse iallafall vare skit varmt ute och fint, men det blåste, och nu blåser det ännuvärre! Skolan gick på som vanligt, var på alla lektioner (y) haha. Och redovisade om mina djur på sista lektionen, Det gick bra, tror jag. Brukar oftast bli nervös när jag redovisar men har slutat med det på senare dagar.. haha xD Efter skolan drog jag till stallet i stormen, Evert ville verkligen in, det såg man på han, han kom direkt han såg mig! Och han busade på vägen in, hästarna gillar inte när det blåser! Det är obekvämt för nästan alla antar jag? Fyfan. Hoppas det inte blåser imorgon iaf, börjar sju och ska på praktiken! Satan vad jobbigt, får se om jag vaknar! haha.

Idag när jag kom till skolan fick jag 100 kommentarer att jag såg annorlunda ut och var jättefin och att jag såg ut som en helt ny Carro ;D haha nja det vet jag inte. Men annorlunda kläder har jag kan man säga! dumpade shoppers tröjjan och tog mammas gamla skjorta och nya skorna jag köpte i göteborg och ett fint armband till med leggins :)




Armband från Gina Tricot (:


Kommentarer
Postat av: sannaaa

hur tusan lyckas du ? o_O jag fick bara med mig lite grejer från sthlm och ändå gick det ju på typ 10 000 ;O du får typ lära mig shoppa lite mer ekonimiskt hahahha, annars kommer jag sluta på gatan

2010-03-08 @ 20:52:58
URL: http://indeeed.blogg.se/
Postat av: sannaaa

sanna citron goes sanna the unicorn

2010-03-08 @ 20:53:15
URL: http://indeeed.blogg.se/
Postat av: Syster

Va fiin! <3

2010-03-09 @ 19:52:22
URL: http://nadjaanglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0