Onsdag

Tjoho bloggen!

Sitter och dricker sjukt goood drickyoughurt nu ;-) brukar alltid dricka en speciell men prövade en ny och den var billigare och godare! Så underbart :-D Ser Greys anatomy också, gamla avsnitt som är varje dag, det är så sjuktsjukt bra alltså. Skolveckan har varit så jävla chill! I måndags kåbdalis, var skitkul och vi hade askul, skitsnygg kille jobbade i resturangen för övrigt, bara sådära by the way. Sen tisdags så vakande jag it så missade stallet och började 12:20 , mamma fick skjutsa för orkade inte åka buss, så kom 20 min sent ;D haha! Så hade psykologi sen slutade, sen vare tyska men så fick jag veta vi inte hade någon tyska!! Sjukt irriterande men skönt ändå, men stannade kvar på steg fyra bara för jag älskar tyska ;-) Och idag då, sovmorgon<3 sen engelska och svenska, chill lektioner gjorde typ ingeting, sen ingen matte å slutade tidigare :-D så denna vecka har inte varit så ansträngande , skrivit en uppsats också! Det ända pluggandet jag lyckas med haha ;b

Har varit solit hela dagen, vårkänslorna kommer! Fyfan vad jag längtar efter sommaren. Det går nästan inte att förklara med ord. Så sjukt underbart! Jag ÄLSKAR sommar. Åh, ska bli så kul, bara allting ! Sitta ute utan att ha 100kg kläder på sig och lixom mycket lättare att ta sig överallt, man kan göra så mkt mer allt blir så mkt roligare, sola bada chilla och festa ;-) Taggar sommaren 2010 som fan! Jag vet att den här sommaren INTE kmr bli en lika stor besvikelse som 2009! Vilket känns så jävla bra. Fast det finns vissa saker jag kommer sakna 2010 som inte kmr finns i sommar, men det är bara att se framåt och gå vidare, kan inte göra annat.. Allt börjar kännas bättre nu. För jag försöker verkligen blicka framåt, det går, nästan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0