Onsdag

Hej bloggen!

Sitter hära och är väldigt trött! Har sovit jättelänge inatt och det var skitskönt ;) Känns som jag inte sovit ut på hundra cirka ;D haha. Idag har jag svomorgon! Ska väl gå till bussen om typ 10min elr nå, jobbigt! Vill helst vara hemma men ska tvinga mig till skolan för att gå på EN lektion -.- för sen måste jag på hemligt uppdrag.. men det går fort ;b Ska försöka hinna träna idag också! Men vill rida också.. hmm. Fast det har snöat inatt så under snön lär det ju vara svinjävla halt! Igår iaf var jag hos mina kusiner på kvällen och såg Greys anatomy som dom hade spelat in åt mig ;D alltså programet som var förra veckan.. Och ikväll är det igen, fast nästa avsnitt då alltså för ni som inte fattar ;-) HÖHÖHÖ. Nej nu måste jag borsta mina tänder.. så om inte blir gula och fula (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0