Somnade

Tja bloggläsare!!

Vaknade för ett litet tag sen, jag råkade somna i soffan i typ några timmar! HAHA, låg mitt i soffan där mamma och pappa satt och typ snarkade och dräggla ;-) fan vad trevligt!! Skönt var det iallafall! Men har morgon i stallet imorgon, och haha , jag kmr aldrig kunna somna typ; D Vet inte vad felet är på mig men är väldigt trött nu för tiden ... HMM. Finns säkert någon annledning iaf, Amanda M hade ringt när jag vakna! Blev depp för jag inte svarat för behövde prata med kvinnan! Men hon kanske sover nu men ringer henne imorgon ;-) Och fan vad skönt med FREDAG imorgon! Helgen lär bli lyckad! Jag har suttit hemma tre helger i rad nu, och det har faktist varit jävligt skönt! Men nu i helgen är tanken att det blir UTGÅNG, gillas mycket (:

Saknar Göteborg och Nadja och Jimmy och Lillan och Tokio Hotel <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0