Söndag

Hej bloggen !

Har lite ångest idag faktist, sitter hos lollo nu, eller nej inte hos lollo utan hos baumen och bella men med lollo ;-) haha, vi har sovit hära :-) och vakande för ett litet tag sen!! och så kom jag på, shit man ska ju ställa fram klockan en timme! Så helt plötsligt blev klockan asmkt , fuck!!! men ska väl hem på något tag, blir fet plugget idag :-( åh orkar inte. Igår iallafall så gick jag hit, det var lite småjobbigt men hade ju inte tränat så lika bra, men då så köpte jag och lollsan lite onyttigt så då vare ju fuck that lixom men skit samma ;D haha. Sen såg vi film på tv typ, sen ville vi festa, sen ångra vi oss, sen ville vi festa, sen ångra vi oss igen sen slutade det med chill iaf ;D Och frida och sofie kom hit en sväng och chillade med oss :-) FETT NAJZZ . hade ganska kul och roade oss med din mamma skämt sådär på kvällskvisten ;) var inte lite roligt! haha. men bara jag och frida som var on fire ;-) Sofie och lollo låg typ och sov ! haha :-D

Nu ska jag och lollo, typ, göra.. någonting! haha, vakna kanske ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0