Tisdag

Hej bloggen!

Just nu sitter jag i skolan i bibloteket :-D Har tyska egentligen men inget jag ägnar min tid åt ;D haha! Hade praktiken imorse, och tog mig upp ;-) Ganska duktigt av mig tkr jag ju faktist, för var jävligt trött! Men när man väl kommer sig iväg äre lungt. När jag gick iväg till bussen med typ fetaste väskan så kom jag på att jag glömt busskorthelvetet, så fick vända och springa tillbaka med fetväskan och hämta busskortet och har ganska långt till busskuren ! Hinner knappt på tio min och jag gick tio minuter innan, så fick jag ju då springa tillbaka! Så jävla irriterande. Men missade inte  bussen iaf! haha.

Det gick bra i stallet, såg sofie och malin på vägen dit också btw ;) haha, sen fick jag plumsa i feta snön för att ta mig till stallet men det är en annan historia... hört talas om plogbil lixom? ;-) nej men seriöst. haha. Gick bra i stallet iaf, jag red Patricia idag, hon var skitpigg och ville testa mig genom att inte trava utan galoppera iställlet och bockade ett x antal gånger och var allmänt busig ;) men mot slutet gick hon skitfint! Var asfint väder, sol osv, hon hade säkert mycket vårkänslor också då blir dom ju riktigt pigga :-)

Sen kom vi till skolan iaf, har pressat en macka osv! Har haft psykologi, det var typ kul ;D och nu tyska.. ASKUL! Och verkligen hårt arbete utav mig!! Duktig jag är .. nu slutar vi snart då ska jag till stallet again. Dock till min egna häst this time ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0