Torsdag

Hej alla kära bloggläsare!

Sitter hära nu fixad, har lite skumma kläder!! Känner mig äcklig vill ta på mig min schoppers tröjja <3 HIHI , men ska inte, tvingar mig sj att hålla mig borta från den vackra skönheten ;-) Iallafall så går bussen snart så blir väl inte så långt inlägg, vill ju it missa den heller! Eftersom då måste jag gå och palla det lixom ; ) Slutar astidigt idag, fett skönt! Och ja, idag råkade jag ta en sovmorgon ... var tvungen!! och det var inte för att jag var uppe längre! Utan för jag pallade it tyska (aa) Men ska skärpa mig :-D haha. slutar tidigt iaf, drar nog till step in då, elr nå.. Eller så far jag och rider, men tanken är att jag ska göra båda sakerna ;-) Sedan ska jag göra något mycket ovanligt idag mina vänner, jag ska studera (H)

Dagens outfit?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0