I hate this part

Hej bloggen !

Har inte bloggat på länge, och annledningen till det är för att jag har helt enkelt inte brytt mig, så är det! hehe, och för jag är inte på så jävla bra humör hela tiden. Faktist har jag bara ångestattacker och panik hela tiden, och är nervös rädd less osv. Men ska försöka blogga lite mera nu! vi ser ju hur det går.. Men det suger typ att blogga om sin dag egentligen, för jag ser mina dagar som rätt meningslösa faktist, förutom när jag är med underbara personer som får livet värt något <3 hihi.

Trots all depp så kan man inte låta bli att ha ett liiiitet leende på läpparna iaf, eftersom jag har fönstret öppet och det luktar gräs och sommar ute <3 , för två dagar sen var det fortf snö kvar.. det är det dock nu också men absolut inte lika mycket, och det har börjat växa ut grönt på träden och på marken, solen skiner och det är en underbar värme, igår låg jag ute och solade i tre timmar, och blev faktist lite brun, det var farligt skönt !

Sen brännboll-spel i helgen, fest och så började det regna och ÅSKA & BLIXTRA , så sommar ju! Och grillning ute, dricka milkshake med dom bästa, och så vidare ! Det är sånt man blir så sjukt glad över! Det är mest skolan som tynger mig nu, men det är det alltid. och nu har jag panik på riktigt, för det är så lite tid kvar, tiden går så jävla fort och jag hinner inte riktigt med.. Vill bara stanna tiden för en stund, lägga mig ner, vila, och sen fortsätta köra när jag är redo.. varför kan man inte få göra så?

Sitter och lyssnar på muusik ,
K´NAAN - Wavin' flag - så sommaren 09 låt, saknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0