Lördag

Hej bloggen !

Igår var skit kul, först började vi festa hos frida, det var Frida Sofie Martin Lollo Amanda och jag :) Vi grillade också, elr frida och sofie & Martin fick stå för grillandet medan vi körde allsång ;) haha freddeboii och Tommy(?) kom förbi också en sväng, haha likaså freja Jocke och frida, men då skulle vi in till stan & majbrasan =)

Efter majbrasan och så gick vi in till jocke nåra pers och såå, och senare blev det frasses såklart ;) haha, sen skulle jag vidare till svea, två olika ställen haha, eller bakom åhlens ngnstanns men blev att dra hem ist pappa kom och hämtade mig : )

Blev inga bilder tyvärr från valborgs, bara en "VACKER" bild jag fick av jocke nyss HAHA , bör it visas , spyr typ!! Ja iaf, men hade skitkul ändå:D önskar jag it hade dragit hem så tidigt bara men kunde ju vart bra det :)

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på, måste väl till stallet tidigt idag, Evert vill väl inte vara ute när det REGNAR... fyfan! Snön ska SMÄLTA bort inte REGNA bort.. bläää .

från mitt fönster.. REGN ....... kanske it syns dock.




Kommentarer
Postat av: Freddeboiiiiiiiii

HAN HETER TIMMY HAHAHHAA :DDD

2010-05-02 @ 13:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0