Söndag.........(osv)

HELLO BITCHESS !!

Idag är det då söndag och jag hatar söndagar.. så sjukt deprimerande och jag måste plugga idag!! Igår vart det iaf party igen !haha , men skulle egetnligen bara vara hemma och chilla som fan, men sen övertalade folket mig ... jag snabbfixade mig och drog (CYKLADE) i regnet, I REGNET , blir typ stolt över mig själv nästan. hm. haha. Trevligt iallafall, typ .. haha, ska inte gå in på så mkt mer, men har några nya smeknamn ! HAHA , typ barack obama Saddam Husein(?) & Usama bin laden, haha, underbart.

Jag har varit vaken länge nu fan, vaknade före tio! Och har bara chillat sett tv och sånt dära trevligt ni vet. Jag funderar på att åka till stallet elr något, jag vill vara med lollsan! Saknar min lilla mupp ;* Lite amme J också tack! HEHEHE , måste berätta lite saker till mina små bitchess! HEHE skvaller ohja.

Ja så får se vad som händer nu känner att jag måste röra på fläsket, blir kanske att åka och rida nu. Men..det..lät..så..jobbigt..att..slita..sig..från..en..varm..säng..och..facebook..

....................................

hm. Ja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0