Värme

Hej bloggen !
 
Idag har vi ännu en varm och sola dag, helt jävla underbart! och jag klagar absolut inte ;) även fast man kan klämma ur "FAN VAD DET ÄR VARMT" lite då och då, men bara positivt ju ;) haha, idag klev man upp typ 20 över nio, började 10:00. haha var gode trött och ville vara hemma, för vi kom till skolan, svarade på några frågor, tog en kvart, sen slutade vi? Nödvändig dag ohja. eller inte .. haha fyfan ;b vi hade ju kunnat skippa sovmorgonen och slutat typ halv nio! haha, smart skola!

jaja efter skolan drog Jag amanda frida sara andré fredrik och marcus till rönnkan och hängde dära ett bra tag glass och mat käk ! haha , sen drog vi vidare, statoil - sen amanda j ! Där vi spelade kubb, jag ägde (H) haha okej nu ska vi inte överdriva, men det var skitkul ! Brudarna ägde iaf ut boysen ;) haha, sen så slutade det med vattenkrig.. fick typ en vattenskål med vatten över mig, kallt men skönt ändå torkade dirr ! haha, sen fick man ju in lite hämnd! haha, det var skitkul ! Sen studsa vi studsmatta och sånt dära, pratade osv :D kanske kmr bilder. om frida fick med ngn som typ, går att visa ... hahah !!

Nu sitter jag häraaa, orkar inte blogga så mkt när det är så fint väder! Gillar it att sitta inne, men har gått runt i mina högklackade skor och tränat ;) tagit bild så kmr upp snart. haha, var hos sandra också efter amanda! Hon hämtade mig med moopppen, sen stekte vi på hennes tak, typ tak ;) haha, har fan fått färg! Helt jävla underbart, och det har varit sånt jävla stek väder, och är det fortfarande. Fyfan vad skönt.

Fick svar om sommarjobb också från kommunen, fick reservplats! haha, så lär ju it bli ngt, men tur jag redan har ett annat jobb ;) ringde kille idag. kmr typ få jobba hela sommaren, i alder! fyfan vad chill :D PENGAR! hähä.

Nej nu ska jag och mamma till hästen, jag skriver mer sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0