But you broke me, now I can't feel anything

Börjar om med bloggen nu då, får se hur länge det håller i sig, puss på sandra som fixa headern! ;*

Varit en mycket seg dag idag, som dom flesta söndagar brukar vara.. sista dagen på lovet också som gör den an aning mer deprimerande. Antingen är det bara något allmänt fel på denna dag eller på mig, har inte mått bra för fem öre, snackar inte fysiskt utan psykiskt. Varit först förbannad, sen ledsen, sen deprimerad! Skitjobbigt, har ju bott hos amanda ett bra jävla tag, men är hemma ikväll pga praktik på måndagar, men kändes som jag behövde en dag själv. Fast det är när man är ensam som allt kommer, när man inte är sysselsatt.

Början av dagen bestod iaf av chill hos amanda med hon och Jimmy, haha, vi var bakis trötta och sega, och amanda gjorde mat åt oss! haha. Sen hämta mamma mig, chillat hära hela dagen, måste plugga nu egentligen men sitter och ser på beck. Jag är verkligen sämst när det kommer till pluggandet.. seriöst alltså! Och har svenska nationella tal på tisdag.. kanske dags börja nu? och filosofiprov på torsdag, sen är det väl säkert nå mer! höhö, ska ta tag i plugget nu & träningen, blir att åka åh träna imorn :)

Oh, you can't tell me it's not worth trying for
I can't help it, there's nothing I want more




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0