Don't you know you have changed me?

Gårdagen;

Hade praktik hela fucking dagen, de va nice. För älskar fan praktiken, önskar jag fick ha praktik varje jävla dag istället för att vara på skolan seriöst, finns inget jobbigare än skolan! Försöker tänka, sista året, snart studenten! men det hjälper tyvärr inte... men ja, studenten blir ju nice iaf ;-) ! Börjar ju sju, var kämpigt som bara fan att ta sig upp, red två hästar och körde en! Det var ju inte lite kallt ute heller.. okej typ 12 minus, men ändå! Det var jävligt kallt att köra iallafall, men när man rider blire ju ganska varmt! höhö. Red först Adrigo, han var fin som vanligt! Börjar gilla den där hästen mer och mer, sen efter lunch körde jag lilla svarta, hon var fin men var för kort för vagnen så satt som ett sepe och de var lite jobbigt haha. Sen när jag kom in hade Hanna tagit in och börjat göra iordning Maggis för jag skulle rida med Hanna, skulle träna galoppfattningar och att hon skulle galoppera sakta och även att hon skulle jobba i form åså, red breve hanna då hon körde så höll hon halvt lektion, var kul men gode jobbigt, kändes i benen! Har dock ingen träningsvärk idag, bara lite i ENA benet ;-) haha! Har även ont i axlarna men KAN bero på Sandras jävla säng också... jaja!

Duschade då ja kom hem, sen kom Sandra och malin och Sara och hämtade mig, SANDRA tog körkort igår, Grattis igen! Så jäävla grym hon är! Så vi gled runt hela jävla kvällen! hhööh, typ runt över hela staan, till gruvis osv, höll på dö där borta för AMANDA påstod det stod nån på gruvis taket, kanske gruvisjanne.. HAHA ! Seen skulle jag få köra bil på plaattan, haha!! Gick skitbra om jag får säga det själv, men dom andra håller inte med.. Sen skulle jag backa också så börjar amanda skrika bah "RATTA!!" jag typ bah "ÅT VILKET HÅÅÅLL!?!?" hon bah "VÄNSTER!!" så ratta ja och bilen typ sladda och gled iväg åh vi satt typ och skrek hahaha LOL ! Sen fick vi en vän röda volvon som körde runt och sladda och blända oss.. sen stanna dom och snacka en sväng och fråga va fan vi höll på med, förklarade jag lärde mig köra lite bil ! haha. lol, sen körde vi lite följa John i stan! Sen när Sandra skjutsa hem alla så drog jag med Sandra till vittjärv, vi chillade som fan och råka somna rätt så jävla tidigt ! Skönt vare iallafall ! TROTS jag och Sandras säng inte är speciellt goda vänner...

och vi dunka malins skiva hela kvällen så har väl inte direkt världens bästa låtar på hjärnan nu då ! HAHA!

Fin Adrigo =]

...igen!

Maggis innan vi drog ut! :]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0