Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid.

OMG! amanda har cuttat sitt hår!

Är hos amanda nu, jag fick ett sms att jag skulle få en överaskning när jag kom, haha, så kom jag hit och amanda hade fucking rakat skallen!! inte hela då men en bit av det, ASSNYGGT ! hihi !

Sov typ heka dagen idag, eller halva mena jag. Vaknade elva av att mamma ringde och väckte mig, hade inte ställt ngn jävla klocka som sagt. Fixade mig och drog till skolan, hade nk, vi hade grupparbete men alla pluggade filosofi istället haha. Inte jag dock, jag köpte en cola istället! hihi.

Ah sen slutade jag, och då drog jag hit, vart en jävligt chill dag med andra ord, och Sanna drog just till stallet och skulle göra bort det, sen ska vi åka med Tobbe till vittjärv och kidnappa Sandra, om en timme typ! Så sandra OM du läser det hära, så var klar då! Du har inget val du ska med ! ;-) vi ska på ming och äta! HIHI. Värsta mysigt ju! Tror de blir jag Sandra amanda och Sanna. Verkade som Mallan brallan var pank och hade mycket för sig.. hm.

Imorgon - fredag. YES ! finaly helg lixom. Vi ska egentligen till storsien med klassen, MEN jag pratade med min lärare idag, och får åka på tävlingarna med Gunnel och gänget istället om jag vill, för Gunnel frågade om jag ville följa, Adrigo ska starta ! :-) hihi. Så åker nog dit istället, fast vet inte om jag ska vara i stallet och jobba ist.. hmm. Jaja roligt vilket som ! :-D Får väl ringa och höra sen eller något! :-)

Och måste bara påpeka att idag har det varit hyffsat VARMT för en gång skull och inte hundra minus!

Sen kan jag ju nämna också att detta är nog min oturs då så förvåna er inte om jag typ dör eller något. Imorse när pappa släppt av mig på skolan så ska jag gå över vägen och in i skolan, så såg jag inte att de kom en bil och var typ mindre än en halvmeter ifrån att bli påkörd, bilen kom fan i fart ! Hon i bilen typ skrek! haha. Sen efter de när jag skulle gå till amanda gick över övergångsstället så bah halkar jag, fast ramlade inte HAHA , men var nära. LITE pinsamt kanske. Så, ja. Vi får väl se vad som mer kommer ske....

OMG HAHAHA, sjukt jävla gammal fyllebild! HAHAH Sandra - jag - amanda !


HA-HA omg zött.


AHAHAHAHAHA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0