Medans vi faller

Jag ser på greys anatomy istället för att plugga, awesome !

Drog till amanda igår kväll iaf, mamma skjutsade mig såå hängde jag med hon och Sanna. Vi färgade hår hela högen, haha. Sanna färga typ svart hår med röda slingor, amanda svart hår, fan vad emo dom är.. jag färgade blonda slingor ;-) Fast orkade typ inte egentligen men sen typ två på natten började amanda färga slingor på mig. haha, nelson kom och våldgästade oss igår också, fast vi kom fram till det var ingen våldgästning för vi visste att han skulle kma.. whatevvah. Var vaken tilll fyra på morgon för jag gjorde mitt svenska nationella muntliga tal, jag gjorde TVÅ tal för jag trodde man skulle göra det, men tydligen skulle man bara göra ett tal, så blev jävligt less. haha.  men iaf, gjorde bara den skriftliga biten hant aldrig förbereda något tal, fick sova tre timmar typ, härligt!

Så idag på svenska lektionen då, Sara hjälpte mig före lektionen, för visste verkligen inte vad jag skulle säga, skulle redovisa om rädsla att tala inför folk, så pratade om mig själv! haha, var ganska nervös men gick hyffsat bra ändå. Senaareee så hängde ja med mupparNa (sanna & amanda) igen. Sandra kom med tha caar och vi for ut och åkte. höhö. Lite överallt som vanligt då. Och lyssnade på otroligt bra musik. Sen ville vi ha mer bra musik och drog till Sanna och brännde en skiva! haha, sen plocka vi upp den dääära mallan. Sen skulle vi panta burkar och betala bensin till Sandra, haha fyra sopsäckar pantburkar typ! blev fan 200 spänn! haha.

Sen drog jag och amanda till henne, chilla, somnade i soffan. haha, sen vakna vi och skulle på coop så kom Sanna och skulle hämta sina tableeetter, så vi åkte med hon malin och tobbe till statoil och coop, sen hämta mamma mig. och nu är jag hemma, de händer ibland att jag är hemma också faktiskt! haha. Ska plugga filosofi nu, eller jag gör det, typ.. ser greys på sidan om så ni kan ju tänka er hur det går. aah. Dricker cola också<3 det är mkt mkt mktmkttttttt gott. Sen ska ja duscha och bara chilla och deppa haha. Sovmorgon imorn också, det gillas!

Chauffören ;-)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0