So tell me about the rumours, Are they only rumours? Are they only lies?

Kom just hem från luleå!

Eller nyss och nyss för ett tag sen, såg fram emot att äta tårta nu när jag kom hem för min lillebrooee fyller år idag! :-) GRATTIS på 16årdagen skitunge ! ;*

Fast jag blev besviken angående tårtan för de var räk och lax smårgåstårta... äckligtäckligt.. :-( men petade bort typ allt och satt och ät fisksmakande bröd HAHA ! så tog en kaka ist :-D !! haha, då vet alla! Var i luleå med Sandra, Sanna & Amanda. Dom hittade på att dem ville åka och shoppa haha, typ var där halv fyra! Så hann ju it vara där så länge men var sjukt kul iaf! Vi har planerat sommaren, vi ska på roadtrip, och då ska jag och Sanna också ha körkort så alla kan köra! vi ska ut en månad typ genom sverige och festa och göra massa sjuka grejjer, fatta vilket minne för livet! Fan vad vi kommer spåra och äga sönder alla jävla städer öh jo ! ;-)

Nu vill jag ta mig till stan! Till amanda och hänga med hon och sanna.. palla sitta här hemma ehnae. Så dom kan färga mitt hår, och jag ska plugga! öh.. ja. Vi ser väl hur det går !












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0