You don't know how strong you are until being strong is the only choice you have..

Har inte bloggat något i helgen, har typ inte haft ork eller någon direkt tid!

I fredags var jag på praktikeen, började klockan sju, mamma skjutsade ut mig till råbäcken :-) då tog vi ut hästarna åde och gjorde stallet på morgonen, sen gjorde klart hästarna för travet :-) var lunchtrav och jag skulle följa med och jobba! När jag började hos Gunnel så kunde jag ingeting om trav, och nu var jag med på tävlingarna och selade ut hästar, jag kan köra och jag kan sela, det känns underbart och det är det roooligaste som finns! men iaf, gick skitbra på travet Adrigo kom tvåa, Victor tog en första plats sen tror jag det var nåra tredje platser och en sjunde plats. Så en riktigt bra dag! Sen åkte vi tillbaka till stallet gjorde klart och tog in hästarna och allt sånt dära, det var en sjukt rolig dag iallafall!

När jag kom hem var jag sjukt slut men vid sju kastade jag mig i duscehn och började fixa mig för att dra ut med lite b-rudar! Sandra malin och Sanna kom och hämtade mig med v70n haha !! Sen drog vi och köpte lite nödvändiga grejjer, haha och jag köpte 3,5or! piiinsamt :-D haha. åkte i bilen hela kvällen, stackars sandra säger jag bara! Fast nejj vi var faktiskt lungna :) hahaha, hörde på musik och körde runt överallt! Bland annat skogså där vi skulle snoka + låna toan men blev utslängda av en c00l 96a ! hahaha, komiskt :D Sen åkte vi till luleeåå en sväng också och skulle träffa lite friends men då hade dom dragit.. dissen jajo. Så vi stannade, pissa, snöbadade oss själva, eh. Shoppade på max ! haha, Jag och Sanna var nog lite jobbiga! Sen joina berkan oss lite senare, sen var vi på plattan och sladdade, osv ! sjukt spårad men rolig kväll!

Fin poniiiheeeest : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0