I can't tell you something that ain't real

Hej bloggen !

är sjukt trött för tillfället. vaknade typ halv sju idag, och klev upp typ kvart i. började sju haha. men var sjukt seg. jag kan aldrig sova på söndagar för att jag vet att jag måste sova, för jag ska upp tidigt. och då blir det att jag blir stressad så somnar jag inte. så är jag jätte trött på måndagar. Har ju praktik då för dem som inte vet. Börjar sju och slutar fyra, tycker de är sjukt jobbigt! fattar inte hur jag ska kunna jobba, går ju faktiskt ut skolan snart. Kommer aldrig orka. klarar knappt en 7-4 dag. haha. Fick dessutom börja morgonen med att rida Adrigo såklart, han är helt galen nu & helt omöjlig att rida. Har aldrig ridit en sån pigg och hetsig häst. han är så himla fin när man travar och galopperar, dock är han stark. men hästen KAN INTE skritta. taktar och skriker. hingstar.. har fått köra idag också, var ett tag sen så de var kul :)

Efter praktiken så skjutsade mamma hem mig sen duschade jag. och sen kom AMME och hämtade mig, som tog körkortet idag, grattis ännu en gång! ♥ sen åkte vi till jonathan, som fyllde 20år. Grattis ännu en gång :-) ! så, de har blivit mycket tårta idag! först hos jonathan sen hemma hos amanda. haha!! jag och amanda skulle plugga men såg oth och halvsov ist. sen for vi ut med bmw:en;) ahaha, skjutsa folk och typ körde runt:) hihi! blir så avis. måste sätta igång med kortet. Sen skulle amanda skjutsa hem mig, så kom david så då följde jag med å körde en liten sväng sen skjutsa amme hem mig igen:)

Har inte fått något gjort idag som jag hade tänkt göra. Som vanligt. Tror jag har begränsat med tid på mig att göra allt, men så är det verkligen inte! Har så problem att ta tag i saker. men dock när jag väl brukar ta tag i något så går det väldigt bra! Nu ska jag bädda ner mig i min mysiga säng i mitt inte så mysiga rum dock... se lite one tree hill sen sova! gode skönt, sovmorgon imorn:) får hoppas på att jag får mera gjort imorgon. återstår att se.



don't act like you care
it's too late to pretend

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0