love, like you never been hurt before

tja bloggeeeään!!!

Har inte bloggat på ett tag då vaa hähäh. har inte orkat. igår kom nadja och jimmy hem till boden :) mycket trevligt hehehehe. de var bara jobbigt för då var jag tvungen att städa toan HAHA. så vi gjorde godmiddag, THAIMAT♥ igår och typ chillade osv. fick två påskägg igår åxå ! :D fett awesome.

senare mot kvällen kom sanna och frida hit, dom hade varit och baxat ved. som vi gjorde typ igår, elr om de var i förrgår? AHHAHHA. sen drog vi ner och grilla här vid mig. elden spåra och brände sönder våra ansikten typ. och ketchupen & typ colan. riiip.

Sen skulle frida ivääg;)) så jag och sanna såg harry potter hos mig, alltså fortsatte vårat harry potter maraton. men ah, vi har inte kommit så långt med de, haha började typ förra helgen. och har sett en å en halv film ungefär? duktigt ohyeees. idag äre fridaay, vi ska ut och äta familjen sen mina kusiner min moster å hennes man:) blir trevligt! sen kanske de blir party mot kvällen, men vet inte än hehehe.

gick och la mig fan tidigt igår jämnfört med alla andra kvällar, och ändå sov jag längst idag. haha, men var skönt å sova ut! nu ska jag typ fixa till mig osv. trött som fan dock.

och btw, blekte håret igår första gången igen på typ en månad! rekord typ;) de blev gaaanska blont nu va! hähä.


HAHA fin tindran ♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0