The best way to get over someone, is to get under someone else

tjatja bloggen!

Vaknade av mig själv nyss, även fast jag gick och la mig ganska sent igår. jag har sovit jättekonstigt sen jag kom hem från thailand, vaknar flera gånger på natten och sover inge bra.

Nu ska jag gå & duscha. mitt hår är hemskt på morgonen! de spelar ingen roll om jag duschade innan jag gick och la mig och inte har något i det, så står de åt ALLA håll då jag vaknar. så jag måste typ duscha på morgonen eller sätta upp håret i en hästsvans innan jag somnar men de glömmer jag ju alltid.

Imorgon äre sista skoldagen sen påsklov, känns konstigt eftersom jag & amanda just var ledig från skolan i två veckor. men klagar väl inte över lov! ingen aning vad som händer på på påsklovet faktiskt..

great. nu tog mamma duschen!




Kommentarer
Postat av: Linda

fin blogg :)

2011-04-17 @ 20:51:21
URL: http://elvanitton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0