you are who you are, when no one is looking.

hejhej bloggen.

blev inge av att blogga då jag var i thailand för att man hade inte begränsat med internet och när man väl satt vid internet så ville man skriva med kompisar och kolla vad som händer hemma och annat, t.ex läsa bloggar;) så blev inte av att blogga ! men thailand var underbart trots att vi hade väääldigt otur med vädret, var thailands värsta väder på 50år. storm och spöregn tio dagar, men vi hade tur och fick typ fyra fem daagar sol. Fick inge mycket färg alls.. fast andra tycker typ att jag och amanda är skitbrunaa, haha. Orkar inte skriva allt vi gjorde, men dem som brytt sig och frågat har också fått veta ! =)

Kom iaf nyss hem har varit med amanda, amme & malin:) såg en läskig haj film.... kändes passande! jag och amanda såg en haj i thailand !! de var fan sjuukt. Vi var mitt ute på havet med en speed boat så såg man fenan ordentligt fast den var typ 100 meter bort! helt galet. haha.

Imorgon ska jag på praktiken. känns som de var ett år sen. Snart har vi påsklov också;) HAHA klagar inte.. fast vi knappt varit hemma en vecka! skolan känns redan jobbigt;) men snart är den slut... får panik ångest som fan.

Nu ska jag nöta lite oth & mysa med min fina vovve, sen sova:)



känns bra att veta vem ens riktiga vänner egentligen är..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0