även den djupaste sorg har en mening


hemkommen från bion nu. den var bra på sitt sätt, och väldigt sorglig och så. Men kunde som inte gråta som jag brukar göra åt filmer, alltid. överkänslig som jag är. men nu så grät alla runt om mig istället och jag blev typ stressad av det. haha. blev helt taggad också för under reklamen innan filmen började så fick man se breking dawn trailern! hehehehehe. längtar till den kommer! har sett alla twilight filmer på bio. har inte läst dem sista böckerna ju så det bli spännande. för dom som inte sett twilight filmerna så är dem fan beroendeframkallande asså!

imorgon måste jag kliva upp tidigt! vända om dygnet kanske, för på fredag ska jag jobba. Jag ska jobba hela helgen. tre helger framöver faktiskt. wihooo. då alla blir ledig från skolan, perfekt ;-) nä men skönt faktiskt, är lite less på att bara ligga hemma och inte göra något, man får som lite ångest. och pengar är aldrig fel. Sen att de blir lugna helger framöver känns också ganska bra faktiskt :-)

Nu glo lite greys anatomy as usual! Och det mina vänner, gråter jag alltid till!
Varje avsnitt typ, det är så sjukt jävla bra!
Sett igenom alla säsonger hundra gånger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0