Att vara normal är ingen konst, men att vara unik är ett mästerverk


Idag är jag ledig, och var ledig helgen åxå, så typ en långhelg?:) ganska skönt, men har sovit och legat så mycket dem hära dagarna så har feta huvudvärken och är helt slut! men måste erkänna att de är skönt att bara ligga och slappa och chilla och slippa tänka på massa! jag är väldigt stressig av mig och har haft lite sömnproblem på grund av det, vaknar flera gånger om nätterna när jag väl kan sova, för jag är så stressad. det är ganska jobbigt. men har fått igen lite förlorad sömn nu iallafall:)

Idag har jag hitills bara legat inne, sett lite tv, fikat och chillat framför tvn med mamma, mysigt! nu har jag klätt på mig och fixat till mig litegrann, så nu ska jag och handla. Senare idag ska jag och mamma baka lussebullar, de är ju lucia imorgon å då jobbar vi båda! Sen ska jag hinna ut och övningsköra också, sen måste jag plugga teori, som jag lovade min körlärare.. haha. man måste ju hålla det man lovar :)

hade behövt hinna städa upp på mitt rum också. herregud, finns de nå tråkigare? tror inte det. haha. ska posta min systers paket också nu så hon blir glad. Har en klänning till henne som var för liten på mig, så ska se om hon kan ha den :) har bara glömt posta de där jäkla paketet.. men nu jäklar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0