Varför blundar vi när vi ber, när vi gråter, när vi drömmer och när vi kysser? För det vackraste i livet inte syns, men känns i hjärtat...


de var ett tag sen man satt härraaa, kanske för jag inte riktigt har något att skriva om? eller för att jag aldrig har tid. men idag kände jag att jag hade lite tid över, ligger nämligen hemma, sjuuk. jätteroligt. har åkt på världens förkylning alltså. men skönt att febern släppt i alla fall. så har inte jobbat idag, och inte igår. Börjar bli på bättringsvägen iaf. Idag är de 2a deecember vilket man absolut inte kan tro, med tanken på att ena dagen regnar det och är 5 plus grader + storm andra dagen är det 5minus eller kallare. men ingen snö har vi fått.. känns lite tragiskt. börjar faktiskt tro på klimatförändringen att de blir varmare och varmare på jorden.. Den kanske går under 2012 i alla fall? ;-) jaja de ser vi ju. Lite segt att jobba också när underlaget ute är en katastrof, går från lerbana till halkbana lixom. När de fryser på och är stenhårt kan man inte köra. Endast typ fara ut och skritta. Vi behöver snö nu! orkar inte det hära nå mera. haha

Är sjukt rastlös när jag bara ligger hemma. har inget att göra. ligger bara i sängen och dricker cola & läser tidningar eller sitter hära. woopwoop. igår kom malin och david förbi en sväng och surra annars hände det inte mycket. Idag kommer nog Fredrik förbi hära en sväng efter jobbet :-) myspys! han vågar sig hit även fast jag är sjuk, starkt jobbat?;) haha. ellerrrr...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0