we are all no one until someone thinks that we're someone

har så sjukt ont i mina arm & benmuskler efter att ha ridit tre hästar idag ! haha, inte okej. Red först Ripasso, en tvååring, varmblod,hingst. red lite trav och galoppintervaller i djupsnö :) Sen red jag Adrigo, en 5årig hingst, kallblodstravare, han var riktigt het och hetsig som vanligt, men som vanligt så blev han jättefin när man kommit igång och travat på en bit :) Sen red jag Chef, 2årig valack, han kastrerades för några veckor sedan och har just börjat tränas igen efter en kort vila :) Chef är inte riden så många gåner men hur fin som helst! gillar verkligen att rida honom :-)
mamma skulle i alla fall ge mig massage för jag har typ ont haha, men de kittlades bara så de gick inte bra dedär haha. i alla fall, jobbat idag. varit väldigt pigg efter haft långhelg, så var skönt i alla fall! tog med lussebullar å bjöd också :) men vad äre här för jävla äckelväder? jävla regnar och håller på. har gått runt och haft blöta kläder hela dagen. och känns inte så bra när jag just har varit sjuk åde, då jag inte vill bli sjuk igen. men är typ alltid sjuk på vintern.

när pappa hämtade mig idag övningskörde jag hem, gick hyffsat bra. måste plugga teori men kände mig plötsligt väldigt lat och trött.. haha. konstigt?! plugga har som aldrig varit min starka sida..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0