when you settle for less than you deserve you end up with even less than what you settle up for

hejsan svejsan.
jag pluggar teori nu. men det går inte så bra.. jag orkar egentligen inte. men måste ju?! asssåååååå. plugga har ju som aldrig varit min starka sida, men ändå saknar jag skolan...? fast saknar dock inte själva pluggandet, saknar mitt social liv. har typ inget längre. haha. jobba äta sova, and it goes on and on. varje dag. typp .. har sällskap av tindran just nu, så är inte heeelt ensam. dricker lite cola också... livets dryck seriöst.

ah. körlektion 7.30 imrrn. får sovmorgon typ en halvtimme ju! woopwoop! sen efter körlektionen blire hem åh byta om sen vidare till jobbet. skönt med fredag, fast kanske ändå inte? jobbar lördaag. hade inte suttit fel med att sova ut men de får vänta hehehehe. dock skulle mamma med och hjälpa mig på lördag så de gick lite fortare, för hon vart sugen på att fara till stallet. kul med sällskap :-D

aaaah. åker till usa i februari. har ju faktiskt gått ner 7kg sen ja börja jobbba, men har fett med ångest över att ha bikini. så måste hårdbanta efter jul typ .. hahah! hur ska de gå? ajja vi ser ju! nuuu ska jag läsa vidare med min teori sen ska jag kasta mig i säng, hade velat se tomten är far till alla barnen som börjar nu på sjuan. men assååå, då blir jag nog uppe för länge. skulle ju lägga mig tidigt idag! men får en känsla av att jag inte kommer hålla mig från att slå på tvn! den är ju bara så sjukligt rolig !:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0