If I could, then I would, I'll go wherever you will go !

emoinlägg på G :-(
blev sjukt deprimerad idag när jag faktiskt insåg att Sandra kommer åka, har alltid trott att de lixom inte skulle bli så på något sätt för de är inte något någon gör varje dag, men nu känns de mer verkligt & det gör mig fett ledsen, hur ska jag kunna leva utan henne i ett år ? :-( jag vet ju att även fast hon är 954385 mil bort så är hon med mig iaf och fortfarande en av mina bästa vänner ♥ Och jag är så stolt över henne som vågar ta den hära chansen och det är bra för henne själv och hon förtjänar att åka för hon är den bästa som fiinns! Men ett år utan min underbara Sandra kommer bli jävligt jobbigt, ett år är jävligt länge, hela sommaren & de kommer bli fett tomt utan henne :( </3 men jag kommer alltid älska henne lika mycket! LOVE YOU sjuktjävlamkt! ♥













♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0